Monday 16 April 2018

Fit Malaysia








Pada 7/4 yang lalu adalah Hari Fit Malaysia yang berlangsung di Politeknik Seberang Perai , saya dan rakan rakan yang lain turut menyertai aktiviti tersebut . Pelbagai aktiviti di adakan dia sana seperti kayuhan basikal 5km dan 10km , larian sejuah 5km dan 10km dan pelbagai lagi .

Saya dan rakan rakan tidak melepaskan peluang untuk menyertai aktiviti tersebut . Kami menyertai dalam acara larian sejauh 5km sahaja . Kami berlari dengan penuh semangat utk sampai ke garisan penamat .

Jumlah penyertaan mendapat sambutan dari orang awam dengan jumlah kehadiran kira kira lebih 15000 peserta . Suasana pada hari itu sungguh meriah dan riuh rendah . Keadaan lalu lintas agak sangat sesak pada seawal jam 6pagi sehingga 1petang .

Dengan menyertai aktiviti seperti ini , kami dapat pelbagai manfaat seperti dapat mengekalkan fitness  diri , dapat mengisi masa lapang , dapat menyihatkan tubuh badan dan banyak lagi .

No comments:

Post a Comment

Mengatasi masalah bluescreen

7 Cara Mengatasi Blue Screen Windows 7 Pada Laptop dan PC Salah satu masalah yang sering timbul untuk pengguna windows ialah Skrin Biru. S...